مغز گردو سفید درجه یک محصول ضیاءآباد قزوین

First grade white walnut kernel product of Ziaabad, Qazvin

مغز گردو سفید و درجه یک ایرانی، برداشت شده از باغات سنتی منطقه ضیاءآباد استان قزوین، فراوری شده با اصول بهداشتی و کشاورزی روز دنیا، برای دستیابی به کیفیت برتر و تجربه عطر و طعم بی‌نظیر خشکبار ایرانی.

-
+

شروع قیمت از 300,000 تومان

آخرین بروزرسانی قیمت: 30 شهریور

متاسفانه این کالا فعلا موجود نیست، شماره تماس خود را وارد نمایید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم!

کد محصول: LBS-KH1004 دسته: , ,

توضیحات محصول

مغز گردو سفید، نابغه‌ای از باغستان‌های ضیاءآباد استان قزوین

مغز گردو سفید ضیاءآباد، یکی از گونه‌های برتر مغز گردو است که به دلیل کیفیت بالا و طعم لذیذ، جایگاه ویژه‌ای در بازارهای ایرانی به خود اختصاص داده است. این نوع مغز گردو اصالتاً در منطقه ضیاءآباد قزوین، در قلب باغستان‌های این منطقه، با شرایط آب و هوایی خاص و مناسب برداشت می‌شود. ضیاءآباد قزوین به عنوان یکی از مناطق مهم تولید مغز گردو در ایران شناخته می‌شود و مغز گردو سفید از جمله محصولات برتر این منطقه است.

محصول مغز گردو سفید در وزن‌های ۵۰۰، ۱۰۰۰و ۲۰۰۰ گرمی در لوبیس موجود است، که این مجموعه‌های متنوع به منظور راحتی و انتخاب بهتر برای شما عزیزان طراحی شده‌اند.

مغز گردو سفید ایرانی، علاوه بر طعم لذیذ و خواص مغذی بالا، باعث ارتقای سلامتی و افزایش انرژی بدن نیز می‌شود. این مغز گردو به عنوان یک منبع غنی از اسیدهای چرب اشباع نشده و آنتی‌اکسیدان‌ها، بهبود عملکرد مغز، کاهش التهابات و حفظ سلامت قلب را تضمین می‌کند. به همین دلیل، مصرف مغز گردو سفید به عنوان یک بخش اساسی از رژیم غذایی، توصیه می‌شود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “مغز گردو سفید درجه یک محصول ضیاءآباد قزوین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی​