بادام سنگی تلخ (درختی) محصول قزوین

Bitter tree almonds produced in Qazvin

بادام تلخ، محصول ایرانی از استان قزوین، در بسته‌بندی‌های مختلفی موجود است. این محصول غنی از ویتامین E، فیبر و مواد معدنی است و خواص ضد اکسیدانی بالایی دارد که برای سلامتی قلب، سیستم ایمنی و جلوگیری از بیماری‌های مزمن مفید است.

-
+

60,000 تومان

آخرین بروزرسانی قیمت: 29 شهریور

متاسفانه این کالا فعلا موجود نیست، شماره تماس خود را وارد نمایید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم!

کد محصول: ابتدا یک ویژگی انتخاب کنید دسته: , ,

توضیحات محصول

بادام سنگی تلخ (درختی) محصول قزوین

بادام تلخ یکی از محصولات با ارزش و محبوب در صنایع غذایی است که از میوه درخت بادام تلخ به دست می‌آید. این محصول ایرانی است و از مناطق بومی استان قزوین به دست می‌آید. بافت درخت بادام تلخ به طور عمده در مناطقی با آب و هوای سرد و خشک یافت می‌شود، که قزوین یکی از این نواحی مهم است.

بادام تلخ در بسته‌بندی‌های مختلفی ارائه می‌شود، از جمله بسته‌بندی‌های 500 گرمی، 1000 گرمی و 2000 گرمی. این تنوع امکان انتخاب بهترین بسته‌بندی براساس نیازهای مصرف‌کننده را فراهم می‌کند.

بادام تلخ، از لحاظ تغذیه‌ای با ارزش بالایی برخوردار است. این محصول دارای مقادیر قابل توجهی از ویتامین E، فیبر، پروتئین، و مواد معدنی از قبیل منیزیم، مس، منگنز و فسفر است. همچنین، حاوی اسیدهای چرب اشباع نشده و آهن می‌باشد که برای سلامتی قلب و عروق و تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است.

به علاوه، بادام تلخ خواص ضد اکسیدانی بالایی دارد که می‌تواند در جلوگیری از آسیب‌های اکسیداتیو و پیشگیری از بیماری‌های مزمن مانند بیماری‌های قلبی، دیابت و برخی از سرطان‌ها مؤثر باشد.

در نتیجه، مصرف بادام تلخ به عنوان یک قسمت از رژیم غذایی بهترین فرصت را برای بهبود سلامتی و افزایش سطح انرژی فراهم می‌آورد.

در لوبیس مگ بخوانید: بادم تلخ، فواید و مضرات آن کدام است ؟

دیدگاه‌ها

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بادام سنگی تلخ (درختی) محصول قزوین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی​