آلوچه جنگلی ترش محصول الموت قزوین

Sour forest plum produced in Alamut Qazvin

آلوچه جنگلی ترش محصول شگفت‌انگیز منطقه الموت قزوین که با طعم بی‌نظیر خود، نگاه‌ها را به خود جذب می‌کند. مزه ترش طبیعی این محصول باعث شده تا در میان جوانان از شهرت خاصی برخوردار باشد. استفاده در انواع غذا، لواشک ها و سفره مهمانی های شما، باعث شده تا این محصول ویژه به نظر برسد.

-
+

71,000 تومان

آخرین بروزرسانی قیمت: 29 شهریور

متاسفانه این کالا فعلا موجود نیست، شماره تماس خود را وارد نمایید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم!

کد محصول: ابتدا یک ویژگی انتخاب کنید دسته: , , ,

توضیحات محصول

آلوچه جنگلی ترش الموت قزوین: لذت طبیعت در هر دانه آلوچه

آلوچه جنگلی ترش الموت قزوین، یکی از محصولات برتر و ارگانیک تولیدی در منطقه الموت استان قزوین است که به دلیل طعم ترش و خواص غذایی فراوان، جایگاه ویژه‌ای در بازارهای ایرانی دارد. این محصول بدون مواد افزودنی تولید می‌شود و به صورت کاملا ارگانیک، با رعایت استانداردهای بهداشتی و کشاورزی، به دست مشتریان محترم ارائه می‌شود.

آلوچه جنگلی ترش الموت قزوین مناسب برای انواع غذا و پذیرایی است و همچنین می‌تواند به عنوان مواد اصلی برای ساخت لواشک مورد استفاده قرار گیرد. با طعم ترش خود، این محصول توانایی افزودن طعم و مزه به انواع غذاها مانند فسنجان را داراست و تنوع بخشی بسیار خوبی برای سفره های خانوادگی و مهمانی ها می باشد.

آلوچه جنگلی ترش الموت قزوین در وزن های ۵۰۰، ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ گرمی بسته بندی شده است، تا به نیازهای مختلف مصرف‌کنندگان را پاسخ دهد و این محصول با کیفیت به دست مشتریان برسد. بسته‌بندی‌های این محصول با کیفیت و با رعایت استانداردهای بهداشتی صورت گرفته است تا از اصالت و کیفیت این آلوچه جنگلی ترش حفظ شود.

با آلوچه جنگلی ترش الموت قزوین، لذت طبیعت و طعمی ارگانیک را در هر دانه تجربه کنید و سفره خود را با این محصول شگفت‌انگیز زینت بخشید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “آلوچه جنگلی ترش محصول الموت قزوین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی​