آویشن کوهی خشک محصول الموت قزوین

Dry mountain thyme produced in Alamut Qazvin

آویشن کوهی الموت، محصولی طبیعی با خواص تقویتی برای سیستم ایمنی و تسکین علائم سرفه و سرماخوردگی است. همچنین، بهبود عملکرد گوارشی را فراهم می‌کند. برای سهولت شما در بسته بندی‌های 100، 200 و 300 گرمی تهیه شده است.

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

آخرین بروزرسانی قیمت: 29 شهریور

متاسفانه این کالا فعلا موجود نیست، شماره تماس خود را وارد نمایید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم!

کد محصول: ابتدا یک ویژگی انتخاب کنید دسته: ,

توضیحات محصول

آویشن کوهی محصول شکفت‌انگیز منطقه الموت قزوین

الموت یکی از معروف‌ترین مناطق تولید کننده انواع محصولات طبیعی و گیاهی در ایران است. به همین منظور منطقه الموت به حشاشین شهرت دارد. آویشن کوهی یکی از گیاهان دارویی مورد استفاده در طب سنتی ایرانی است که از خواص دارویی بسیاری برخوردار است و در تولید محصولات طبیعی متنوع استفاده می‌شود. الموت کجاست ؟

خواص و مزایا

  • تقویت کننده سیستم ایمنی: آویشن کوهی معروف به خواص تقویتی برای سیستم ایمنی بدن است. ترکیبات فعال موجود در آن از جمله آنتی‌اکسیدان‌ها و ترکیبات ضد التهابی می‌توانند به افزایش مقاومت بدن در برابر بیماری‌ها کمک کنند.
  • تسکین دهنده علائم سرفه و سرماخوردگی: استفاده از آویشن کوهی می‌تواند در تسکین علائم سرماخوردگی، سرفه و التهاب حلق مؤثر باشد. عصاره‌های طبیعی موجود در آویشن کوهی می‌توانند به تسکین سرفه و تسکین التهاب حلق کمک کنند.
  • بهبود عملکرد گوارشی: آویشن کوهی می‌تواند به بهبود عملکرد سیستم گوارشی کمک کند. خواص ضد میکروبی و ضد التهابی آن می‌توانند به درمان عفونت‌های معده و روده کمک کرده و همچنین در مشکلات گوارشی مانند سوزش معده و سوء هاضمه تسکین بخش باشند.

روش مصرف

  • معمولاً آویشن کوهی در قالب چای، عصاره یا روغن مصرف می‌شود. می‌توان آویشن خشک را دم کرد و نوش جان کنید، یا اینکه پودر گیاه آویشن را به عنوان طعم دهنده در غذاهای خود استفاده کنید.

استفاده از محصولات گیاهی مانند آویشن کوهی الموت می‌تواند به تقویت سلامت عمومی و بهبود کیفیت زندگی کمک کند.

آویشن کوهی در بسته بندی‌های 100، 200 و 300 گرمی موجود است تا با خیال راحت نسبت به انتخاب محصول مورد نظر خود، اقدام کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “آویشن کوهی خشک محصول الموت قزوین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی​