مغز گردو دندانه خرد شده محصول ضیاءآباد قزوین

Chopped walnut kernels produced in Ziaabad, Qazvin

محصول مغز گردو دندانه خرد شده، با کیفیت بالا و از مغز گردوهای انتخاب شده در ضیاءآباد، قزوین تولید می‌شود. این محصول، منبع عالیی از پروتئین، چربی‌های نیمه اشباع و انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی است، مناسب برای استفاده در غذاها و خوراکی‌های سالم.

-
+

شروع قیمت از 200,500 تومان

آخرین بروزرسانی قیمت: 30 شهریور

متاسفانه این کالا فعلا موجود نیست، شماره تماس خود را وارد نمایید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم!

کد محصول: LBS-KH1018 دسته: , ,

توضیحات محصول

مغز گردو دندانه خرد شده محصول ضیاءآباد قزوین

محصول مغز گردو دندانه خرد شده محصولی با کیفیت بسیار بالاست که از مغز گردوهای تازه و روغنی تولید می‌شود. این محصول سرند شده و تفکیک شده از مغز گردو های درجه یک می باشد، بنابراین کیفیت و طعم آن حفظ شده تا برای مصرف‌کنندگان لذت بخش باشد

مغز گردو دندانه خرد شده محصولی است که در منطقه ضیاءآباد شهرستان قزوین تولید می‌شود. منطقه ضیاءآباد با آب و هوای مناسب و خاک حاصلخیز، به عنوان یکی از مراکز تولید گردو در ایران شناخته می‌شود. تولید این محصول در این منطقه به عنوان یکی از محصولات با کیفیت و با ارزش تلقی می‌شود.

محصول مغز گردو دندانه خرد شده به عنوان یک مواد غذایی با ارزش و غنی از مواد مغذی شناخته می‌شود. این محصول منبع خوبی از پروتئین، چربی‌های نیمه اشباع و انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی مانند منیزیم، مس و منگنز می‌باشد که برای حفظ سلامتی عمومی بسیار مفید است.

در نتیجه، محصول مغز گردو دندانه خرد شده تولید شده در ضیاءآباد قزوین نه تنها با کیفیت بالا و طعم بی‌نظیر خود، بلکه با ارزش غذایی بالا و منشأ مشخص خود، گزینه‌ی عالی‌ای برای استفاده در تهیه انواع غذاها و خوراکی‌های سالم می‌باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “مغز گردو دندانه خرد شده محصول ضیاءآباد قزوین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی​