آلو شرابی درجه یک محصول آذربایجان شرقی

First grade wine plum product of East Azerbaijan

آلو شرابی محصولی لذیذ و خوش‌مزه، آماده استفاده در انواع غذاهای ایرانی و همچنین به عنوان نتقلات پذیرایی با کیفیت، دارای خواص و فواید بیشمار و مواد معدنی مفید برای بدن، محصولی یکدست و پاک شده بدون ضایعات و کاملا سالم و درجه یک.

-
+

137,000 تومان

آخرین بروزرسانی قیمت: 29 شهریور

متاسفانه این کالا فعلا موجود نیست، شماره تماس خود را وارد نمایید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم!

کد محصول: ابتدا یک ویژگی انتخاب کنید دسته: , , ,

توضیحات محصول

آلو شرابی، ارمغانی از باغات آذربایجان شرقی

آلو شرابی، یکی از انواع مهم و با کیفیت اعلاء آلوهای تولیدی در استان آذربایجان شرقی است. این محصول به دلیل طعم بی‌نظیر و خواص غذایی فراوان، جایگاه ویژه‌ای در بازارهای ایران و جهانی دارد که از طریق فروشگاه اینترنتی لوبیس از شهر قزوین به تمامی نقاط کشور ارسال می‌شود.

بسته‌بندی‌های با کیفیت و متنوعی از آلو شرابی در وزن‌های ۵۰۰، ۱۰۰۰و ۲۰۰۰ گرمی در فروشگاه لوبیس موجود است، تا به نیازهای مختلف مصرف‌کنندگان پاسخ دهد تا این محصول با کیفیت به دست مشتریان برسد.

آلو شرابی، علاوه بر طعم لذیذ، دارای خواص غذایی بسیاری برای سلامتی بدن است. این آلو حاوی ویتامین‌های A و C، آنتی‌اکسیدان‌ها، فیبرها و مواد معدنی مانند پتاسیم و آهن است که به حفظ سلامت قلب، تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش التهابات و پیشگیری از بیماری‌های مزمن مانند دیابت و فشار خون کمک می‌کند. همچنین، مصرف مداوم آلو شرابی می‌تواند به بهبود عملکرد گوارش، تسریع در زمان بهبودی پس از بیماری و حفظ سلامت پوست کمک کند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “آلو شرابی درجه یک محصول آذربایجان شرقی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی​