کشمش بی دانه آفتاب خشک محصول تاکستان قزوین

Sundried seedless raisins produced in Takestan-Qazvin

کشمش بی دانه آفتاب خشک، محصولی با ارزش و غنی از آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد مغذی است که در تاکستان‌ قزوین تولید می‌شود. این کشمش، منبعی از انرژی طبیعی، مواد معدنی و ویتامین‌ها است که به سلامتی بدن کمک می‌کند. تولید این کشمش در تاکستان‌های منطقه قزوین با آب و هوای معتدل و خاک حاصلخیز انجام می‌شود.

-
+

137,000 تومان

آخرین بروزرسانی قیمت: 29 شهریور

متاسفانه این کالا فعلا موجود نیست، شماره تماس خود را وارد نمایید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم!

کد محصول: ابتدا یک ویژگی انتخاب کنید دسته: , , ,

توضیحات محصول

کشمش بی دانه آفتاب خشک محصول تاکستان قزوین

کشمش بی دانه آفتاب خشک، یکی از محصولات محبوب و با ارزشی است که در شهر تاکستان‌ منطقه قزوین تولید می‌شود. این نوع کشمش از نوع خشک شده انگور بدون دانه تهیه می‌شود و با روش‌های سنتی و مدرن خشک می‌شود. در ادامه به برخی از ویژگی‌ها و خواص این محصول می‌پردازم:

1. روش تهیه با کیفیت: کشمش بی دانه آفتاب خشک با روش‌های سنتی و مدرن در تاکستان‌ قزوین تهیه می‌شود که به کیفیت بالای آن افزوده است.

2. منبع غنی آنتی‌اکسیدان‌ها: کشمش حاوی مقادیر زیادی آنتی‌اکسیدان‌ها است که می‌تواند در پیشگیری از بیماری‌های قلبی، سرطان و افزایش سلامتی پوست موثر باشد.

3. منبع انرژی طبیعی: این محصول حاوی مقادیر قابل توجهی قند طبیعی است که به عنوان یک منبع انرژی طبیعی برای بدن مفید است.

4. حاوی مواد معدنی: کشمش بی دانه آفتاب خشک حاوی مقادیر زیادی از مواد معدنی مانند پتاسیم، آهن و کلسیم است که برای سلامتی استخوان‌ها و عملکرد عضلات بسیار حیاتی هستند.

5. سرشار از ویتامین‌ها: این کشمش حاوی ویتامین‌های مختلفی از جمله ویتامین C، ویتامین K و ویتامین‌های گروه B مانند بیتامین B6 است که برای حفظ سلامتی عمومی بدن ضروری هستند.

منطقه تاکستان‌ در استان قزوین با آب و هوای معتدل و خاک حاصلخیز، بهترین شرایط را برای کاشت انگور و تولید کشمش بی دانه آفتاب خشک فراهم می‌کنند. با کمک دسترسی به آب موجود در سفره‌های زیر زمینی منطقه و تجربه‌ی بلند مدت کشاورزان، تاکستان‌های قزوین به عنوان یکی از منابع مهم تولید کشمش بی دانه آفتاب خشک شناخته می‌شوند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کشمش بی دانه آفتاب خشک محصول تاکستان قزوین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی​