لیمو عمانی محصول جهرم استان فارس

Omani lemon produced in Jahrom, Fars province

لیمو عمانی جهرم یکی از معروف‌ترین مرکبات ایرانی است. این لیمو دارای طعم تند، ترش و عطر معطری است که غذاهای ایرانی را به طعمی خاص و ویژه می‌رساند. از آشپزخانه‌های ایرانی تا سفره‌های مراسمات شما، لیمو عمانی جهرم با شهرت و محبوبیت خاص خود، جایگاه ویژه‌ای دارد.

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

آخرین بروزرسانی قیمت: 29 شهریور

متاسفانه این کالا فعلا موجود نیست، شماره تماس خود را وارد نمایید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم!

توضیحات محصول

لیمو عمانی محصولی با کیفیت و شگفت‌انگیز از جهرم فارس

  • لیمو عمانی، یکی از محصولات برتر و با کیفیتی است که از منطقه جهرم استان فارس به دست می‌آید. این لیموها با توجه به شرایط آب و هوایی معتدل، دلیل تولید لیموهای با کیفیت بوده و از نظر مزه و عطر در جایگاه بسیار مطلوبی قرار دارند.

محصول لیمو عمانی به صورت بسته‌بندی شده در سه وزن مختلف 500، 1000 و 2000 گرمی عرضه می‌شود که این انتخاب‌های مختلف در بسته‌بندی باعث می‌شود تا مشتریان با توجه به نیاز خود، بسته‌بندی مناسب را انتخاب کنند.

این لیموها به سراسر ایران ارسال می‌شوند، بنابراین مشتریان در هر نقطه‌ای از کشور می‌توانند از طعم و مزه خاص این لیموها لذت ببرند و از خواص غذایی و مفید آنها بهره‌مند شوند.

با توجه به کیفیت برتر و تنوع در بسته‌بندی‌ها، لیمو عمانی انتخاب بی‌نظیری برای استفاده در آشپزی، تهیه آبمیوه، تزئین غذاها و استفاده به عنوان محصولات خوراکی مختلف می‌باشد.

 

لیمو عمانی به عنوان یکی از مرکبات خوشمزه و معطر، در آشپزی ایرانی می‌تواند در تهیه انواع غذاها و دسرها به کار رود. برخی از غذاهای ایرانی که می‌توان از لیمو عمانی در آنها استفاده کرد عبارتند از:

۱. خورشت لیمو: خورشت لیمو یکی از غذاهای محبوب و معروف ایرانی است که با استفاده از لیمو عمانی، طعم خاص و لذیذی به آن می‌دهد.

۲. کباب و مرغ شور: لیمو عمانی می‌تواند به عنوان یک افزودنی معطر و اسیدی در مرقه مرغ یا مواد پخته مرغ یا گوشت بکار رود و به آنان طعمی منحصر به فرد ببخشد.

۳. خورشت‌ها و آش‌ها: لیمو عمانی می‌تواند به عنوان یک افزودنی خوشمزه و معطر در خورشت‌ها و آش‌های ایرانی مانند خورشت قورمه سبزی، آش رشته یا آش اسفناج به کار رود.

۴. سالادها: از لیمو عمانی می‌توان در تهیه انواع سالادهای ایرانی مانند سالاد شیرازی، سالاد اسفناج یا سالاد فصل استفاده کرد تا به غذا طعم و اسیدیتی مناسبی ببخشد.

۵. دسرها: لیمو عمانی همچنین می‌تواند به عنوان یک افزودنی معطر و مزه‌دهنده در تهیه دسرهای ایرانی مانند فرنی، شیرینی‌ها یا آبمیوه‌ها به کار رود.

به طور کلی، لیمو عمانی با طعم و عطر خاص خود می‌تواند به تنوع و لذت غذاهای ایرانی افزوده و آنها را بهبود بخشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “لیمو عمانی محصول جهرم استان فارس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی​