آلو بخارا سیاه محصول آذربایجان شرقی

Bukhara black plum produced in East Azerbaijan

آلو بخارا سیاه با کیفیت درجه یک و دستچین شده، برداشت و تولید در باغستان های منطقه آذربایجان، محصولی با کیفیت برای استفاده در انواع غذاهای ایرانی و تهیه دسرها و پذیرایی های شما هموطنان گرامی.

-
+

170,000 تومان

آخرین بروزرسانی قیمت: 29 شهریور

متاسفانه این کالا فعلا موجود نیست، شماره تماس خود را وارد نمایید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم!

کد محصول: ابتدا یک ویژگی انتخاب کنید دسته: , , ,

توضیحات محصول

آلو بخارا سیاه، گوهری از زمین‌های آذربایجان شرقی

آلو بخارا سیاه، یکی از محصولات برتر تولیدی استان آذربایجان شرقی است که به دلیل طعم بی‌نظیر و خواص غذایی فراوان، جایگاه خود را در بازارهای ایران به دست آورده است. این نوع آلو اصالتاً در زمین‌های حاصلخیز استان آذربایجان شرقی کشت می‌شود و با توجه به شرایط اقلیمی مناسب این منطقه، از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصول آلو بخارا سیاه از طریق فروشگاه اینترنتی لوبیس از شهر قزوین به سراسر ایران ارسال می‌شود، به طوری که علاقه‌مندان به این محصول از تمام نقاط کشور می‌توانند به راحتی به آن دسترسی پیدا کنند. بسته‌بندی‌های با کیفیت و متنوعی از آلو بخارا سیاه، شامل وزن‌های ۵۰۰، ۱۰۰۰و ۲۰۰۰ گرمی، در فروشگاه موجود است تا به نیازهای مختلف شما مشتریان عزیز پاسخ دهد.

آلو بخارا سیاه، علاوه بر طعم لذیذ و منحصر به فرد، دارای خواص بسیاری برای سلامتی بدن است. این آلو حاوی مقدار زیادی ویتامین C، آنتی‌اکسیدان‌ها، فیبرها و مواد معدنی مانند پتاسیم و آهن است که به حفظ سلامت قلب، کاهش التهابات، تقویت سیستم ایمنی بدن و حفظ سلامت پوست کمک می‌کند. به علاوه، مصرف مداوم آلو سیاه می‌تواند به بهبود عملکرد گوارش و کاهش خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها، مانند سرطان، کمک کند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “آلو بخارا سیاه محصول آذربایجان شرقی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی​