کرم دور چشم نوتروژینا مدل Hydro Boost حجم 15 میلی لیتر

Neutrogena Hydro Boost eye cream, 15 ml

کرم دور چشم هیدروبوست نوتروژینا با دارا بودن هیالورونیک اسید باعث آبرسانی به اطاف چشم میشود. خشکی و کمبود رطوبت در اطراف چشم یکی از عواملی است که باعث ایجاد خطوط ریز در دور چشم میشود. هیالورونیک اسید تا 1000 برابر وزن خود آب جذب میکند. عمده مواد تشکیل دهنده ی دور چشم هیالورونیک اسید و ترهالوز است که به هیدراته نگه داشتن پوست دور چشم کمک شایانی میکند.

موجود در انبار

-
+

308,000 تومان

آخرین بروزرسانی قیمت: 29 شهریور

متاسفانه این کالا فعلا موجود نیست، شماره تماس خود را وارد نمایید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم!

(دیدگاه کاربر 1)

توضیحات محصول

کرم دور چشم نوتروژینا مدل Hydro Boost حجم 15 میلی لیتر

ژل کرم دور چشم هیدرو بوست Hydro Boost از برند نوتروژنا (Neutrogena) یک محصول مرطوب کننده و مراقبتی برای منطقه دور چشم است. کرم دور چشم نوتروژینا طراحی شده است تا به خوبی به نیازهای حساس و حساس دور چشم پاسخ دهد و احساس ترطیب و نرمی را به پوست بدهد.

ژل کرم دور چشم هیدرو بوست (Hydro Boost ) - نوتروژینا Neutrogena - لوبیس

ویژگی اصلی ژل کرم دور چشم هیدرو بوست این است که حاوی تکنولوژی هیدرولیک هیدرا (Hydro Boost) است که بر اساس ترکیبی از عوامل مرطوب کننده قدرتمند مانند اسید هیالورونیک و گلیسرین عمل می‌کند. این مواد باعث ترمیم و حفظ رطوبت پوست می‌شوند و باعث افزایش سطح آب پوست در طول زمان می‌شوند.

ژل کرم دور چشم هیدرو بوست (Hydro Boost ) - نوتروژینا Neutrogena - لوبیس

ژل کرم دور چشم هیدرو بوست دارای فرمولاسیون سبک و سریع جذب است که به سرعت وارد پوست می‌شود و باعث پر کردن خطوط ریز و چین و چروک‌های دور چشم می‌شود. علاوه بر این، این محصول خنک کننده است و به طور ملموسی به کاهش تورم و تاری دید کمک می‌کند.

ژل کرم دور چشم هیدرو بوست (Hydro Boost ) - نوتروژینا Neutrogena - لوبیس

از دیگر ویژگی‌های ژل کرم دور چشم هیدرو بوست می‌توان به مهار رویش آب در پوست، تقویت حاجب و محافظت از پوست در برابر عوامل آسیب‌رسان محیطی مانند آفتاب، آلودگی هوا و تغییرات آب‌وهوایی اشاره کرد.

دیدگاه‌ها

1 دیدگاه برای کرم دور چشم نوتروژینا مدل Hydro Boost حجم 15 میلی لیتر

  1. امور مشتریان

    نظرات و پیشنهادات شما، باعث دلگرمی ماست …

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی​