بدنه شوی خودرو یاتاش، شامپو بدنه خودرو – 500 میلی لیتر

Yatash car body wash, car body shampoo - 500 ml

بدنه شوی تاچلس یاتاش، پاک کننده قوی و چربی زدای خودرو بدون نیاز به شستن با دست. این محصول بر پایه آب، بدون مواد اسیدی، براق کننده و محافظ بدنه خودرو، با صرفه‌جویی در آب و زمان، تمام آلودگی‌ها را از بین می‌برد و تا یک هفته از نفوذ خاک و غبار جلوگیری می‌کند.

موجود در انبار

-
+

85,000 تومان

آخرین بروزرسانی قیمت: 29 شهریور

متاسفانه این کالا فعلا موجود نیست، شماره تماس خود را وارد نمایید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم!

توضیحات محصول

بدنه شوی خودرو یاتاش، شامپو بدنه خودرو – 500 میلی لیتر

بدنه شوی تاچلس یاتاش پاک کننده‌ای قوی و چربی‌زدای پرقدرت است که خودرو را به زیبایی و درخشندگی خاصی می‌رساند. این محصول بدون نیاز به دخالت دست بوده، به این معنی که برای استفاده از آن نیازی به خز یا شستن با دست ندارید. فقط کافیست ابتدا بدنه شوی یاتاش را روی بدنه ماشین اسپری کنید و سپس آن را آبگیری نمایید. این فرآیند باعث صرفه‌جویی در مصرف آب و افزایش سرعت کار پرسنل می‌شود.

بدنه شوی خودرو یاتاش

این محصول بر پایه آب بوده و عاری از هرگونه مواد اسیدی است، بنابراین هیچ‌گونه آسیبی به کیلر و رنگ خودرو وارد نمی‌کند. پس از استفاده، بدنه ماشین به مدت یک هفته در شرایط عادی در برابر خاک و غبار مقاوم خواهد بود و براقیت و درخشندگی خاصی خواهد داشت.

شامپو بدنه یاتاش بدون ترکیب آب است و استفاده از آن بسیار ساده می‌باشد. اسپری را روی بدنه ماشین پاشیده و حدود ۲-۵ دقیقه صبر کنید، سپس آب را با فشار بر روی بدنه ماشین بگیرید. این شامپو تمامی آلودگی‌های موجود روی ماشین از کربن و دوده و خاک و گل تا روغن و چربی را از بین می‌برد و ماشین را کاملاً براق و تمیز می‌کند.

بدنه شوی خودرو یاتاش

با استفاده از این حالت شستشو، علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، مقدار مصرف آب نیز به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد. بدنه شوی یاتاش یک محصول پرطرفدار است که در کمترین زمان، بدون صرف وقت زیاد، قابلیت شستشوی کامل ماشین را دارد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بدنه شوی خودرو یاتاش، شامپو بدنه خودرو – 500 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی​