معرفی تمام محصولات یاتاش – گروه تولیدی شوینده خودرو یاتاش

تمام محصولات یاتاش

شرکت تولیدی یاتاش، با شعار “بر فراز پاکیزگی” تولید کننده و عرضه کننده انواع شوینده‌های حرهای و تخصصی در زمینه خودرو و منزل میباشد. این مجموعه دانش‌بنیان، پیشرو در زمینه ارائه باکیفیت ترین و بهترین محصولات شوینده خودرو بوده و با محصولات نوین خود توانسته سهم بسیاری از شوینده‌های مخصوص خودروهای ایرانی و خارجی زا از آن خود کند. با تهیه محصولات این مجموعه تمیزی را به خودرو خود و آرامش و زیبایی را به خانواده‌ خود هدیه دهید. با محصولات یاتاش، زیبایی و درخشندگی مهمان لحظات زندگی شماست. در ادامه به معرفی و بررسی تمام محصولات گروه تولیدی یاتاش می‌پردازیم. از اینکه با لوبیس مگ همراه هستید، سپاسگزاریم.

بدنه شوی خودرو یاتاش، شامپو بدنه خودرو – 500 میلی لیتر

بدنه شوی خودرو یاتاش
buy now

بدنه شوی تاچلس یاتاش پاک کننده‌ای قوی و چربی‌زدای پرقدرت است که خودرو را به زیبایی و درخشندگی خاصی می‌رساند. این محصول بدون نیاز به دخالت دست بوده، به این معنی که برای استفاده از آن نیازی به خز یا شستن با دست ندارید. فقط کافیست ابتدا بدنه شوی یاتاش را روی بدنه ماشین اسپری کنید و سپس آن را آبگیری نمایید. این فرآیند باعث صرفه‌جویی در مصرف آب و افزایش سرعت کار پرسنل می‌شود. این محصول بر پایه آب بوده و عاری از هرگونه مواد اسیدی است، بنابراین هیچ‌گونه آسیبی به کیلر و رنگ خودرو وارد نمی‌کند. پس از استفاده، بدنه ماشین به مدت یک هفته در شرایط عادی در برابر خاک و غبار مقاوم خواهد بود و براقیت و درخشندگی خاصی خواهد داشت.

شامپو بدنه یاتاش بدون ترکیب آب است و استفاده از آن بسیار ساده می‌باشد. اسپری را روی بدنه ماشین پاشیده و حدود ۲-۵ دقیقه صبر کنید، سپس آب را با فشار بر روی بدنه ماشین بگیرید. این شامپو تمامی آلودگی‌های موجود روی ماشین از کربن و دوده و خاک و گل تا روغن و چربی را از بین می‌برد و ماشین را کاملاً براق و تمیز می‌کند

با استفاده از این حالت شستشو، علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، مقدار مصرف آب نیز به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد. بدنه شوی یاتاش یک محصول پرطرفدار است که در کمترین زمان، بدون صرف وقت زیاد، قابلیت شستشوی کامل ماشین را دارد.

بلک واش یاتاش، شوینده خودروهای مشکی و تیره – 500 میلی لیتر

بلک واش یاتاش
buy now

بلک واش یاتاش به طور خاص برای رفع مشکلات شستشوی خودروهای مشکی و تیره طراحی شده است. با توجه به این که رنگ مشکی زیبایی خاص خود را دارد اما نگهداری از آن بسیار دشوار است، شرکت یاتاش تصمیم به تولید محصولی ویژه برای خودروهای تیره رنگ گرفت.

ویژگی‌ها و مزایا شوینده خودروهای مشکی :

  1. قدرت پاک کنندگی بالا: این شوینده قادر است تمامی جرم‌ها و آلودگی‌های روی بدنه خودرو را به سرعت و به طور کامل پاک کند.
  2. براق کننده نوری و جلادهنده: بلک واش با ترکیبات خاص خود، بدنه خودرو را براق و درخشنده می‌سازد.
  3. بدون آسیب به رنگ خودرو: این محصول به گونه‌ای طراحی شده که هیچ گونه آسیبی به رنگ خودرو وارد نمی‌کند و براقی و زیبایی رنگ تیره را حفظ می‌کند.
  4. صرفه‌جویی در وقت و هزینه: استفاده از این شوینده نه تنها به نتیجه‌ای فوق‌العاده می‌انجامد بلکه در وقت و هزینه شما نیز صرفه‌جویی می‌کند.

نحوه استفاده شوینده خودروهای مشکی :

  1. آماده‌سازی سطح بدنه خودرو: ابتدا مطمئن شوید که سطح بدنه خودرو کاملاً خشک است.
  2. اسپری کردن محلول: بلک واش یاتاش را از فاصله 20 سانتی‌متری روی بدنه خودرو اسپری کنید.
  3. انتظار کوتاه: حدود 3 دقیقه صبر کنید تا محلول به خوبی روی سطوح اثر کند.
  4. شستشو با آب: پس از 3 دقیقه، محلول را با فشار آب بشویید.

پایان کار نتیجه‌ای فوق‌العاده به شما می‌دهد و بدنه خودرو برای مدتی درخشندگی خود را حفظ خواهد کرد.

مزایای اضافی:

  • بدون رد آب: این شوینده باعث نمی‌شود که رد آب روی بدنه خودرو باقی بماند.
  • درخشندگی ماندگار: خودروهای تیره و مشکی که به ویژه در نیمه دوم سال سریعتر مات می‌شوند، با استفاده از بلک واش یاتاش به راحتی درخشندگی خود را باز می‌یابند.

با استفاده از بلک واش یاتاش، تجربه‌ای نوین از شستشوی خودروهای تیره و مشکی را تجربه کنید و از درخشندگی و زیبایی خودرویتان لذت ببرید.

تاچلس رینگ و لاستیک یاتاش، شوینده رینگ و لاستیک – 500 میلی لیتر

تاچلس رینگ و لاستیک
buy now

تاچلس رینگ و لاستیک یاتاش یک شوینده تخصصی برای تمیز کردن و براق کردن رینگ و لاستیک خودروهاست. این محصول با فرمولاسیون خاص خود، به‌صورت موثری رسوبات آزبست لنت و سایر آلودگی‌های چسبیده به رینگ را از بین می‌برد و رینگ خودرو را همانند روز اول تمیز و براق می‌کند.

ویژگی‌ها و مزایا:

1. فرمولاسیون پیشرفته: محلول شوینده یاتاش با فرمولی منحصر به فرد طراحی شده که قادر است پیوندهای مولکولی بین رسوبات آزبست و سطح رینگ را شکسته و آن‌ها را به طور کامل از بین ببرد.

2. کارایی بالا: با استفاده از این شوینده، تمامی نقاط رینگ و لاستیک به طور کامل تمیز می‌شوند. در مرحله اول، جرم‌گیری دقیق رینگ و لاستیک انجام می‌شود و در مرحله دوم، رنگ و کیفیت رینگ و لاستیک حفظ می‌گردد.

3. استفاده آسان: این محصول به صورت اسپری طراحی شده است. تنها کافی است محلول را روی سطح مورد نظر اسپری کرده و پس از گذشت ۳۰ ثانیه، با فشار آب سطح را شستشو دهید.

4. بدون نیاز به دخالت دست: ویژگی تاچلس این محصول به این معناست که نیازی به دخالت دست در فرآیند تمیزکاری نیست و به راحتی با اسپری و شستشوی آب، آلودگی‌ها از بین می‌روند.

5. براق کننده: علاوه بر تمیز کردن، این محصول خاصیت براق کنندگی دارد و باعث می‌شود رینگ و لاستیک خودرو شما جلوه‌ای تازه و درخشان پیدا کنند.

طریقه مصرف:

1. محصول را به صورت اسپری روی رینگ و لاستیک بپاشید.
2. اجازه دهید محلول به مدت ۳۰ ثانیه روی سطح باقی بماند تا عمل کند.
3. سپس با فشار آب، سطح مورد نظر را شستشو دهید و از نتایج خیره کننده آن لذت ببرید.

کاربرد:

این اسپری برای از بین بردن جرم‌ها و آلودگی‌های جمع شده روی لاستیک و رینگ ماشین بسیار مفید است و به دلیل عملکرد فوق‌العاده‌اش، اکثر علاقمندان به خودرو برای جلا دادن به ماشین خود از این محصول استفاده می‌کنند. برند یاتاش با ارائه محصولات با کیفیت بالا، جایگاه ویژه‌ای در بازار یافته است.

شوینده رینگ و لاستیک یاتاش با فرمولاسیون منحصر به فرد و کارایی بالا، انتخابی عالی برای تمامی خودروهاست. این محصول ایرانی با کیفیت، نه تنها آلودگی‌ها را از بین می‌برد بلکه به حفظ و براقیت رینگ و لاستیک کمک می‌کند و بدون نیاز به دخالت دست، فرآیند تمیزکاری را ساده و موثر می‌سازد.

جرم گیر بدنه خودرو یاتاش، براق کننده و پاک کننده بدنه – 500 میلی لیتر

جرمگیر بدنه یاتاش
buy now

جرمگیر بدنه یاتاش، از بین برنده کثیفی‌ها و جرم‌های کهنه و قدیمی روی بدنه خودرو می‌باشد. این محصول با در نظر گرفتن کیفیت و قدرت پاک کنندگی بالا، هیچ آسیبی به بدنه خودرو وارد نمی‌کند و موجب براقیت و درخشندگی بیشتر خودرو شما می‌شود.

طریقه مصرف جرم گیر یاتاش

برای استفاده از جرم گیر اتومبیل به روش زیر عمل کنید:

  1. ابتدا خودرو را شسته و خشک کنید.
  2. جرمگیر یاتاش را روی بدنه خودرو اسپری کنید.
  3. با دستمال نرم، محصول را روی قسمت‌های مختلف بدنه پخش کنید.
  4. پس از چند لحظه، بدنه را با آب (با فشار معمولی) شسته و خشک کنید.

درباره یاتاش

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش با سابقه‌ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو در خدمت شما عزیزان هستیم. این شرکت با سابقه‌ای بی‌نظیر در تولید شوینده‌های نانو توانسته است در صنعت دیتیلینگ خودرو نیز وارد شود. برای تمامی مراحل شستشو، به‌خصوص صفر تا صد شستشوی خودروهای لوکس، می‌توانید با خیالی آسوده از شوینده‌های نانو شرکت یاتاش استفاده کنید.

خشکشویی پارچه یاتاش، پاک کننده ادوات پارچه‌ای خودرو – 500 میلی لیتر

خشکشویی پارچه یاتاش
buy now

خشکشویی پارچه یاتاش به طور ویژه برای نظافت ولکه‌بری الیاف پارچه‌ای و نمدی طراحی شده است. این محصول با کاربرد گسترده‌ای در نظافت مبلمان پارچه‌ای خودرو، مبلمان منزل، فرش، موکت و پرده، به شما کمک می‌کند تا به راحتی و با کیفیت لکه‌ها و آلودگی‌های مختلف را از بین ببرید.

ویژگی‌ها و مزایا:

  1. پاک کنندگی فوری: با استفاده از فرمولاسیون منحصر به فرد خود، این خشکشویی در عرض چند ثانیه تمام کثیفی‌ها و انواع لکه‌ها از جمله جوهر خودکار و چربی را از بین می‌برد.
  2. ضدعفونی و آنتی باکتریال: این محصول دارای خاصیت ضدعفونی و آنتی باکتریال است که به بهداشت و سلامتی محیط کاربری شما کمک می‌کند.
  3. حفظ جنس پارچه: با خاصیت نرم کنندگی خود، این خشکشویی نه تنها لکه‌ها را از بین می‌برد بلکه از جنس پارچه محافظت نیز می‌کند.
  4. عملکرد بدون نیاز به آب: با استفاده از روش خشکشویی بدون نیاز به آب، لکه‌ها و آلودگی‌ها در کوتاهترین زمان ممکن از بین می‌روند.

نکات مهم:

  • کم کردن کشیدگی پارچه: این محصول با کم کردن کشیدگی پارچه، تغییر رنگی در الیاف پارچه را جلوگیری می‌کند.
  • افزایش طول عمر پارچه: خشکشویی یاتاش به دلیل خشک شویی موثر، می‌تواند طول عمر پارچه را افزایش دهد و از آسیب به بافت پارچه جلوگیری کند.

با استفاده از خشکشویی پارچه یاتاش، نه تنها می‌توانید به راحتی لکه‌ها و آلودگی‌های مختلف را از بین ببرید بلکه از حفظ زیبایی و طول عمر پارچه‌های خود لذت ببرید.

واکس لاستیک یاتاش، براق کننده و ضد گردو و غبار – 500 میلی لیتر

واکس لاستیک یاتاش
buy now

واکس لاستیک یاتاش از برند معتبر یاتاش و ساخت ایران، یک محصول عالی برای براق کنندگی و محافظت از لاستیک‌های خودروی شما است. این واکس لاستیک با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، محافظت کامل در برابر اشعه UV و خاصیت آبگریزی را برای لاستیک‌های شما به ارمغان می‌آورد.

ویژگی‌ها و مزایا:
– براق‌کننده فوق‌العاده: واکس لاستیک یاتاش به لاستیک‌های خودروی شما درخشندگی و ظاهری نو می‌بخشد.
– محافظت در برابر اشعه UV: این محصول لاستیک‌های شما را در برابر اشعه‌های مضر UV محافظت می‌کند، که باعث طولانی‌تر شدن عمر لاستیک می‌شود.
– آبگریز و ضد گرد و غبار: پس از شستشوی اتومبیل، با استفاده از واکس لاستیک یاتاش، لاستیک‌ها به مدت یک هفته آبگریز می‌شوند و خاصیت ضد گرد و غبار بودن این واکس، از جذب گرد و غبار جلوگیری می‌کند.
– ماندگاری طولانی و مقرون به صرفه: واکس لاستیک یاتاش با ماندگاری بالا، انتخابی اقتصادی برای مراقبت از لاستیک‌های خودرو شماست.
– سازگار با محیط زیست: این محصول با فرمولاسیونی سازگار با محیط زیست، پاک‌کننده‌ای مناسب برای لاستیک‌های خودرو است.
– افزایش مقاومت و صرفه‌جویی در هزینه‌ها: استفاده منظم از واکس لاستیک یاتاش، مقاومت لاستیک را در برابر فرسایش، خش، سایش و ترک‌خوردگی افزایش می‌دهد، که این امر منجر به کاهش هزینه‌های نگهداری لاستیک می‌شود.
– حفظ ایمنی: نگهداری مناسب از لاستیک‌های خودرو اهمیت زیادی برای ایمنی سرنشینان دارد و این واکس می‌تواند به این امر کمک کند.

واکس لاستیک یاتاش با فرمولاسیون خاص و ماندگاری بالا، محافظت کاملی از لاستیک‌های خودرو در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) ارائه می‌دهد و ظاهر زیبا و نو را به لاستیک‌های شما می‌بخشد. محصولات یاتاش با کیفیت بالا و رضایتمندی مشتریان در اولویت تولید قرار دارند.

این اسپری واکس لاستیک، از جمله محصولات ضروری مرتبط با خودرو است که هر مالک خودرویی باید در مجموعه ابزارهای خود داشته باشد. چرا که این محصول نه تنها به تمیز نگه داشتن خودرو کمک می‌کند بلکه به دلیل ویژگی‌های محافظتی و براق‌کننده، ظاهری زیبا و ماندگار به لاستیک‌های خودرو می‌بخشد.

خشکشویی چرم یاتاش، پاک کننده و چربی زدای چرم خودرو – 500 میلی لیتر

خشکشویی چرم یاتاش
buy now

خشکشویی چرم یاتاش، اسپری معجزه آسایی است که به عنوان یک پاک کننده چندمنظوره با رایحه‌ای دلنشین و قوی، تمیزی و پاکیزگی را به ارمغان می‌آورد. این اسپری قدرتمند با ترکیبات ویژه‌ای که دارد، می‌تواند انواع جرم و کثیفی‌ها، جای چسب، رد خودکار و لکه‌های مختلف را از روی مبلمان، دیوار و سایر سطوح پاک کند.

ویژگی‌ها و مزایا:

  1. پاک کنندگی قوی: خشکشویی چرم یاتاش با فرمولاسیون خاص خود قادر است انواع آلودگی‌ها و لکه‌ها را به سرعت و با کارایی بالا از بین ببرد.
  2. چندمنظوره: این اسپری می‌تواند برای تمیز کردن چرم خودرو، مبلمان، دیوار و حتی سقف خودرو مورد استفاده قرار گیرد.
  3. رایحه دلنشین: رایحه خوشبوی این محلول نه تنها حس پاکیزگی و آرامش را به سرنشینان خودرو القا می‌کند، بلکه ماندگاری بالایی دارد و فضای داخلی خودرو را خوشبو می‌کند.
  4. کاربرد در صفرشویی: استفاده از این محلول در پروسه صفرشویی کابین خودرو بسیار کاربردی است و تمیزی بی‌نظیری را به ارمغان می‌آورد.

روش استفاده:

  1. محلول خشکشویی یاتاش را بر روی سطح مورد نظر اسپری کنید.
  2. با پارچه‌ای نمناک، مواد را از روی سطح پاک کنید.
  3. بلافاصله با پارچه‌ای خشک، سطوح را خشک کنید تا هیچگونه رطوبت باقی نماند.

کاربردها:

  • تمیز کردن سقف خودرو: آلودگی‌های محیطی، دود سیگار و گرد و غبار می‌توانند سقف خودرو را کدر و کثیف کنند. خشکشویی چرم یاتاش با قدرت پاک کنندگی بالا، این آلودگی‌ها را به راحتی از بین می‌برد.
  • پاک کردن رد خودکار و چسب: این اسپری قادر است بدون آسیب رساندن به سطح، جای چسب و رد خودکار را پاک کند.
  • نظافت و خوشبو کردن فضای داخلی خودرو: علاوه بر تمیز کردن، این محلول فضای داخلی خودرو را نیز خوشبو می‌کند.

جمع‌بندی:

شرکت یاتاش با تولید این محصول، نیازهای متنوع صاحبان خودرو را در یک محصول جامع گردآوری کرده است. خشکشویی چرم یاتاش با رایحه‌ای دلچسب و قدرت پاک کنندگی بالا، تجربه‌ای متفاوت از تمیزی و پاکیزگی را به ارمغان می‌آورد. این محصول با ماندگاری بالا و کاربرد چندمنظوره، انتخابی ایده‌آل برای کسانی است که به تمیزی و خوشبویی فضای داخلی خودرو اهمیت می‌دهند.

سوپر واکس براق یاتاش، براق کننده و ضد گرد و غبار بدنه – 500 میلی لیتر

سوپر واکس براق یاتاش
buy now

سوپر واکس براق یاتاش با فرمولاسیونی منحصر به فرد و با کیفیت، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای نگهداری و براق کردن خودرو شماست. این محصول که توسط برند معتبر یاتاش و ساخت ایران است، با حجم 500 میلی‌لیتر در یک محفظه آبپاش استوانه‌ای عرضه می‌شود.

ویژگی‌های برجسته سوپر واکس براق یاتاش:

  1. براق کننده فوق‌العاده: این واکس به شما امکان می‌دهد تا بدنه و داشبورد خودروتان را به زیبایی و درخشندگی فوق‌العاده‌ای برسانید.
  2. بدون خوردگی سطوح: فرمولاسیون خاص این محصول باعث می‌شود تا بدون هیچ گونه خوردگی و آسیبی به سطوح خودرو، از آن استفاده کنید.
  3. ضد گرد و غبار: با استفاده از این واکس، خودرو شما از گرد و غبار محفوظ خواهد ماند، و تمیزی و درخشندگی آن برای مدت طولانی حفظ می‌شود.
  4. سازگار با محیط زیست: سوپر واکس یاتاش با استفاده از مواد دوستدار محیط زیست ساخته شده است و هیچ‌گونه آسیب زیست‌محیطی به همراه ندارد.
  5. محافظت در برابر اشعه‌های مضر: این محصول از سطوح خودرو در برابر اشعه‌های مضر خورشید و سایر عوامل آسیب‌زا محافظت می‌کند.

مناسب برای:

  • بدنه خودرو
  • داشبورد خودرو

با استفاده از سوپر واکس براق یاتاش، خودرو شما همیشه در بهترین حالت ممکن به نظر خواهد رسید و از حفاظت کامل برخوردار خواهد بود. این محصول به راحتی در دسترس است و با کاربردی آسان، تجربه‌ای بی‌نظیر از تمیزی و براقیت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

سوپرفوم بدنه یاتاش، شامپو بدنه خودرو – 500 میلی لیتر

سوپر فوم بدنه یاتاش
buy now

سوپرفوم بدنه یاتاش محصولی با کیفیت و کارایی بالا برای شستشوی بدنه خودرو می‌باشد. این شامپو بدنه خودرو با حجم 500 میلی‌لیتر، توانایی پاک کنندگی فوق‌العاده‌ای دارد و به راحتی می‌تواند در محیط‌های حرفه‌ای مانند کارواش‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

نحوه استفاده:

برای استفاده از سوپرفوم بدنه یاتاش، کافیست 500 میلی‌لیتر از این شامپو را با 200 لیتر آب ترکیب کنید. دلیل ذکر مقدار 200 لیتر آب، وجود مخازن کف پاش 200 لیتری در کارواش‌ها است.

پس از ترکیب شامپو با آب در مخزن کف پاش، دیگر نیازی به شستن خودرو با آب قبل از استفاده از مواد شوینده ندارید. تنها کافی است مواد شوینده ترکیب شده را روی بدنه خودرو بپاشید. پس از گذشت سه دقیقه، تمامی چرک‌ها و کثیفی‌های روی بدنه خودرو به پایین می‌ریزد. در این مرحله، با استفاده از آب با فشار بالا یا لانس، خودرو را شستشو دهید. در نهایت، خودرو شما درخشان و تمیز خواهد شد.

ویژگی‌های سوپرفوم بدنه:

  • قدرت پاک کنندگی بالا
  • فوم بسیار درشت و خامه‌ای
  • براق کننده نوری
  • جلادهنده رنگ

گروه یاتاش:

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش با سابقه‌ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو در خدمت شما عزیزان است. این شرکت با سابقه‌ای بی‌نظیر در تولید شوینده‌های نانو، توانسته در صنعت دیتیلینگ خودرو نیز وارد شود. برای تمامی مراحل شستشو، بخصوص صفر تا صد شستشوی خودروهای لوکس، می‌توانید با خیالی آسوده از شوینده‌های نانو شرکت یاتاش استفاده کنید.

شوینده موتور و بدنه یاتاش، بدون آب، چربی و گریس بر – 500 میلی لیتر

شوینده موتور و بدنه یاتاش
buy now

محصول جدید شوینده موتور یاتاش با فرمولاسیونی منحصر به فرد و بدون نیاز به آب، به بازار عرضه شده است. این محصول ایده‌آل برای افرادی است که به هر دلیلی نمی‌خواهند موتور خودروهای خود را شستشو دهند یا از مشکلات برقی ناشی از آب جلوگیری کنند. این محصول (غیرقابل استفاده برای بدنه خودرو) می‌باشد.

ویژگی‌ها و مزایای شوینده موتور یاتاش:

  1. بدون نیاز به آب: این شوینده با فرمولاسیون خاص خود به شما این امکان را می‌دهد که بدون استفاده از آب، موتور خودرو خود را تمیز کنید.
  2. چربی و گریس بر: این محصول قادر است چربی‌ها و گریس‌های روی موتور خودرو را به راحتی از بین ببرد.
  3. استفاده آسان: کافی است شوینده را روی قسمت‌های قابل دسترسی موتور اسپری کنید، سپس پس از دو دقیقه با یک دستمال نم‌دار قسمت‌های اسپری شده را تمیز کرده و در نهایت با یک دستمال خشک پاک کنید.

نحوه استفاده از شوینده موتور یاتاش:

  1. سطوح خشک: ابتدا مطمئن شوید که سطح مورد نظر کاملاً خشک است.
  2. اسپری کردن: شوینده یاتاش را بر روی قسمت‌های قابل دسترسی موتور اسپری کنید.
  3. انتظار کوتاه: حدود دو دقیقه صبر کنید تا شوینده به خوبی روی سطوح اثر کند.
  4. تمیز کردن: با یک دستمال نم‌دار قسمت‌های اسپری شده را دستمال کشی کنید.
  5. خشک کردن: در نهایت با یک دستمال خشک سطح را پاک کنید تا هیچ اثری از شوینده باقی نماند.

نکات مهم:

  • حتماً محصول را بر روی سطوح خشک اسپری کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.
  • از استفاده بیش از حد محصول بر روی یک نقطه خودداری کنید.

با استفاده از شوینده موتور یاتاش، بدون دغدغه و به راحتی می‌توانید خودرو خود را تمیز نگه دارید و از مشکلات برقی ناشی از آب جلوگیری کنید. این محصول با کیفیت بالا و استفاده آسان، انتخابی هوشمندانه برای هر خودرویی است.

واکس بدنه فوری یاتاش، براق کننده و محافظ بدنه – 500 میلی لیتر

واکس بدنه فوری یاتاش
buy now

واکس بدنه خودرو یاتاش،محصولی بی‌نظیر از برند معتبر یاتاش برای آن دسته از افرادی که به درخشش و حفاظت از بدنه خودروی خود اهمیت می‌دهند. واکس بدنه فوری یاتاش که در حجم 500 میلی‌لیتر عرضه می‌شود، به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود، یک انتخاب عالی برای تمامی صاحبان خودروها است.

ویژگی‌های کلیدی واکس یاتاش:

  1. براقیت بالا: با استفاده از این واکس، بدنه خودروی شما به طور قابل ملاحظه‌ای براق و درخشان خواهد شد، به گونه‌ای که انگار تازه از کارخانه بیرون آمده است.
  2. فاقد چربی: این محصول بدون داشتن چربی، از ایجاد لکه‌ها و رد چربی بر روی بدنه خودرو جلوگیری می‌کند و درخشندگی خالصی را ارائه می‌دهد.
  3. عدم جذب ذرات گرد و غبار: فرمولاسیون خاص این واکس باعث می‌شود تا ذرات گرد و غبار به راحتی جذب نشوند و خودرو شما برای مدت طولانی تمیز و براق باقی بماند.
  4. ماندگاری بالا: با استفاده از واکس بدنه فوری یاتاش، می‌توانید از ماندگاری طولانی‌مدت براقیت و حفاظت بدنه خودروی خود اطمینان حاصل کنید.
  5. رایحه دلپذیر: این محصول دارای رایحه‌ای دلپذیر است که تجربه استفاده از آن را لذت‌بخش‌تر می‌کند.
  6. حساسیت پوستی ندارد: فرمولاسیون این واکس به گونه‌ای است که باعث ایجاد هیچ‌گونه حساسیت پوستی نمی‌شود و استفاده از آن برای تمامی افراد ایمن است.

مشخصات فیزیکی محصول:

  • ساخت ایران: این واکس با افتخار در ایران تولید شده و مطابق با بالاترین استانداردهای کیفی می‌باشد.
  • بطری آبپاش استوانه‌ای: طراحی بطری به صورت آبپاش استوانه‌ای، استفاده از محصول را آسان‌تر و کارآمدتر می‌سازد.

محل فروش: این محصول بی‌نظیر هم اکنون در فروشگاه اینترنتی لوبیس به فروش می‌رسد و شما می‌توانید به راحتی آن را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

با انتخاب واکس بدنه فوری یاتاش، خودروی خود را همیشه براق، تمیز و محافظت شده نگه دارید.

واکس داشبورد یاتاش، براق کننده و ضد گرد و غبار – 500 میلی لیتر

واکس داشبورد یاتاش
buy now

واکس داشبورد یاتاش محصولی عالی با ماندگاری بین 5 تا 10 روز است که به شما کمک می‌کند تا داشبورد خودرو خود را همواره تمیز و براق نگه دارید.

روش استفاده:
1. ابتدا سطح داشبورد و موارد موردنظر را به خوبی نظافت و گردزدایی کنید.
2. بطری واکس را به خوبی تکان دهید.
3. واکس را بر روی ابر یا اسفنج اسپری کنید.
4. ابر یا اسفنج آغشته به مواد را به طور یکنواخت بر روی سطوح مورد نظر پخش کنید.

ویژگی‌ها و مزایا:
– تمیزی و درخشندگی: این محصول باعث می‌شود سطح داشبورد اتومبیل کاملاً تمیز بماند و لکه‌ها به سرعت و به سهولت پاک شوند.
 استفاده آسان: با استفاده از این واکس، پاکسازی داشبورد، رودری و دکوراتیو داخلی، بسیار ساده‌تر می‌شود. همواره می‌توانید یک اسپری از این واکس را همراه خود داشته باشید تا در صورت نیاز ماشین خود را تمیز و درخشان کنید.
– محافظت در برابر گرد و غبار: با استفاده از واکس داشبورد یاتاش، سطح داشبورد خود را از خاک و کثیفی‌های سطحی محافظت می‌کنید و آن‌ها را از بین می‌برید.
– براقی و زیبایی: این محصول به داخل اتومبیل شما زیبایی و درخشندگی خاصی می‌بخشد که بسیار ارزشمند است.
– کیفیت بالا و ماندگاری: واکس داشبورد یاتاش با کیفیت بالا و ماندگاری طولانی مدت، انتخابی عالی برای مراقبت از داشبورد خودرو شماست.

در واقع، کار اصلی واکس و اسپری داشبورد این است که از ماشین شما در برابر لکه‌ها و کثیفی‌های روی سطح داشبورد محافظت کند و آن‌ها را از بین ببرد، همچنین درخشش خاصی به داشبورد ماشین شما هدیه می‌دهد.

یاتاش پلاس مخصوص خودروهای پولیش و سرامیک شده – 500 میلی لیتر

یاتاش پلاس
buy now

یاتاش پلاس، یک محصول تخصصی ایرانی از برند یاتاش است که به طور ویژه برای خودروهای پولیش و سرامیک شده طراحی شده است. این شوینده تاچلس با فرمولاسیون پیشرفته، علاوه بر تمیز کردن بدنه خودرو، از پوشش نانو سرامیک نیز محافظت می‌کند.

ویژگی‌ها و مزایا:

1. حفاظت از پوشش نانو سرامیک: با توجه به افزایش استفاده از نانو سرامیک برای بدنه خودروها، یاتاش پلاس تولید شده تا علاوه بر تمیز کردن، از این پوشش‌های حساس نیز محافظت کند.

2. قدرت چربی‌بری بالا: این شوینده قادر است چربی‌ها و آلودگی‌های ناشی از پولیش بدنه را به طور کامل از بین ببرد و بدنه خودرو را درخشان و تمیز نگه دارد.

3. جلوگیری از چسبیدن آلودگی‌ها: یاتاش پلاس از چسبیدن و آسیب رساندن آلودگی‌هایی مانند گرد و غبار، شیره درختان، فضولات پرندگان و آلاینده‌های محیطی به بدنه خودرو جلوگیری می‌کند. حتی در روزهای بارانی نیز از ایجاد لکه و نشستن گل و لای بر روی بدنه جلوگیری می‌کند.

4. نگهداری آسان: برخلاف باور عمومی، پوشش‌های سرامیکی نیز نیاز به مراقبت و شستشوی منظم دارند. استفاده از یاتاش پلاس به دوام و نگهداری بهتر این پوشش‌ها کمک می‌کند.

5. تاچلس و استفاده آسان: این محصول تاچلس است، یعنی بدون نیاز به دخالت دست و ابزار خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کافی است محلول را روی بدنه خودرو اسپری کرده و پس از 3 دقیقه با فشار آب شستشو دهید.

طریقه مصرف:

1. محلول را به صورت اسپری روی بدنه خودرو پاشیده.
2. اجازه دهید محلول به مدت 3 دقیقه روی سطح باقی بماند تا به طور کامل عمل کند.
3. سپس با فشار آب، سطح بدنه را شستشو دهید و از درخشش و تمیزی بدنه خودرو لذت ببرید.

کاربرد:

یاتاش پلاس برای تمامی خودروهایی که بدنه آن‌ها پولیش و سرامیک شده‌اند، مناسب است و در فرآیند اجرای نانو سرامیک برای خودروهای لوکس استفاده می‌شود. این محصول با قدرت چربی‌بری قوی و حفاظت از پوشش‌های سرامیکی، انتخابی ایده‌آل برای نگهداری و براق نگه داشتن خودروهای شماست.

شوینده یاتاش پلاس، با فرمولاسیون تخصصی و عملکرد بی‌نظیر، راه‌حلی کامل برای تمیز کردن و محافظت از بدنه خودروهای پولیش و سرامیک شده است. این محصول ایرانی با استفاده آسان و بدون نیاز به دخالت دست، بهترین گزینه برای نگهداری و دوام پوشش‌های نانو سرامیک خودروهای شماست.

یاتاش

مطالعه بیشتر

امتیاز شما

میانگین: / 5. تعداد:

بدون ستاره! اولین نفر باشید!

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *