سوپرفوم بدنه یاتاش، شامپو بدنه خودرو – 500 میلی لیتر

Yatash body superfoam, car body shampoo - 500 ml

سوپرفوم بدنه یاتاش، شامپو بدنه خودرو – 500 میلی‌لیتر. قدرت پاک کنندگی بالا، فوم خامه‌ای، براق کننده نوری و جلادهنده رنگ. مناسب برای بدنه خودرو کارواش‌ها، محصولی با کیفیت از گروه تولیدی یاتاش

موجود در انبار

-
+

100,000 تومان

آخرین بروزرسانی قیمت: 29 شهریور

متاسفانه این کالا فعلا موجود نیست، شماره تماس خود را وارد نمایید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم!

توضیحات محصول

سوپرفوم بدنه یاتاش، شامپو بدنه خودرو – 500 میلی لیتر

سوپرفوم بدنه یاتاش محصولی با کیفیت و کارایی بالا برای شستشوی بدنه خودرو می‌باشد. این شامپو بدنه خودرو با حجم 500 میلی‌لیتر، توانایی پاک کنندگی فوق‌العاده‌ای دارد و به راحتی می‌تواند در محیط‌های حرفه‌ای مانند کارواش‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

سوپر فوم بدنه یاتاش

نحوه استفاده:

برای استفاده از سوپرفوم بدنه یاتاش، کافیست 500 میلی‌لیتر از این شامپو را با 200 لیتر آب ترکیب کنید. دلیل ذکر مقدار 200 لیتر آب، وجود مخازن کف پاش 200 لیتری در کارواش‌ها است.

پس از ترکیب شامپو با آب در مخزن کف پاش، دیگر نیازی به شستن خودرو با آب قبل از استفاده از مواد شوینده ندارید. تنها کافی است مواد شوینده ترکیب شده را روی بدنه خودرو بپاشید. پس از گذشت سه دقیقه، تمامی چرک‌ها و کثیفی‌های روی بدنه خودرو به پایین می‌ریزد. در این مرحله، با استفاده از آب با فشار بالا یا لانس، خودرو را شستشو دهید. در نهایت، خودرو شما درخشان و تمیز خواهد شد.

سوپر فوم بدنه یاتاش

ویژگی‌های سوپرفوم بدنه:

  • قدرت پاک کنندگی بالا
  • فوم بسیار درشت و خامه‌ای
  • براق کننده نوری
  • جلادهنده رنگ

گروه یاتاش:

گروه تولیدی و فروش شرکت یاتاش با سابقه‌ای درخشان در تولید محصولات شوینده نانوی خودرو در خدمت شما عزیزان است. این شرکت با سابقه‌ای بی‌نظیر در تولید شوینده‌های نانو، توانسته در صنعت دیتیلینگ خودرو نیز وارد شود. برای تمامی مراحل شستشو، بخصوص صفر تا صد شستشوی خودروهای لوکس، می‌توانید با خیالی آسوده از شوینده‌های نانو شرکت یاتاش استفاده کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سوپرفوم بدنه یاتاش، شامپو بدنه خودرو – 500 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی​