ذغال اخته خشک محصول الموت قزوین (اخته زغال)

Dried cranberries produced in Alamut Qazvin

ذغال اخته خشک، محصولی شگفت‌انگیز از الموت قزوین است که برای مصارف متنوعی از پخت و پز گرفته تا استفاده در صنعت‌های مختلف استفاده می‌شود. این ذغال دارای عطر و طعم شگفت‌انگیز است. الموت قزوین با تجربه در تولید این محصول، یکی از مراکز مهم تولید ذغال اخته خشک در ایران است.

-
+

170,000 تومان

آخرین بروزرسانی قیمت: 29 شهریور

متاسفانه این کالا فعلا موجود نیست، شماره تماس خود را وارد نمایید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم!

کد محصول: ابتدا یک ویژگی انتخاب کنید دسته: , ,

توضیحات محصول

ذغال اخته خشک محصول الموت قزوین (اخته زغال)

ذغال اخته خشک، محصولی شگفت‌انگیز از الموت قزوین است که از مرغوب‌ترین ذغال اخته‌های منطقه الموت قزوین تولید می‌شود. این محصول با استفاده از روش‌های سنتی و مدرن تولید می‌شود و برای مصارف متنوعی از پخت و پز گرفته تا استفاده در صنعت‌های مختلف مفید است.

زغال اخته یک میوه گوشتی با طیف رنگی قرمز تا بنفش است که از درختچه‌ای گلدار می‌روید. طعم ملس و ترش و شیرین این میوه باعث شده امروزه محبوبیت زیادی میان افراد داشته باشد. این میوه هم به صورت خشک و هم به صورت تازه قابل مصرف است و خواص فراوانی دارد.

محصول ذغال اخته خشک کیفیت و عطر طعم بی‌نظیری را به شما به ارمغان می‎آورد. محصول اعلاء و درجه یک بوده و سرشار از مواد معدنی و ویتامین‌های با ارزش برای بدن می‌باشد.

الموت قزوین با آب و هوای معتدل و خاک حاصلخیز، یکی از مناطق مهم تولید ذغال اخته خشک در ایران است. این منطقه با تجربه و تخصص مردم در زمینه تولید و فرآوری ذغال اخته خشک، به یکی از مراکز مهم تولید این محصول تبدیل شده است.

دیدگاه‌ها

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ذغال اخته خشک محصول الموت قزوین (اخته زغال)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی​