بهترین برند آبرسان برای پوست کدام است؟ + [معرفی 4 مدل معروف]

بهترین برند آبرسان برای پوست کدام است؟ + [معرفی 4 مدل معروف]

مقدمه

اگر به دنبال پوستی شفاف و درخشان هستید و می‌خواهید پوستی جوان و برجسته داشته باشید یا به دنبال خرید یک آبرسان باکیفیت و مؤثر هستید، مطالعة این مقاله از لوبیس مگ را به شما توصیه می‌کنیم. ما به دنبال پاسخ چنین سؤالاتی هستیم.  یک آبرسان مرغوب چه کیفیتی باید داشته باشد؟ مواد به‌کاررفته در یک آبرسان خوب چیست؟ چگونه بهترین آبرسان را انتخاب کنیم؟ از کجا یک آبرسان اصل خارجی را بخریم؟

برای انتخاب برند آبرسان قوی باید پوست خود را بهتر بشناسیم. با شناخت پوست خود از برندهای با کیفیت استفاده کنیم. متدهای به‌کاررفته در آبرسان از اهمیت زیادی دارد. باید توجه داشته باشید از محصولاتی استفاده کنید که فاقد مواد مضر و الکل باشند. مدت‌زمان آبرسانی بالایی داشته باشند. بعضی از برندها با توجه مسئولیت اجتماعی، محصولاتی تولید کرده‌اند که تست حیوانی ندارند. پس اگر به وگان بودن محصولی که استفاده می‌کنید اهمیت می‌دهید در انتخاب خود دقت داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر درباره اهمیت استفاده از آبرسان و شناخت انواع پوست به مقالات مرتبط در لوبیس مگ می‌توانید مراجعه کنید.

انتخاب بهترین برند آبرسان

باتوجه‌ به برندهای مختلف و باکیفیت ایرانی و خارجی موجود در بازار، انتخاب آبرسان شاید کار سختی به نظر برسد. در لوبیس مگ به شما کمک خواهیم کرد که با توجه ‌به نیاز و بودجه‌ای که دارید بهترین انتخاب را داشته باشید. سعی می‌کنیم برندهای مختلف موجود را نقد و بررسی کنیم. همچنین معروف‌ترین آبرسان‌های برندهای مطرح را به شما معرفی کنیم.

آبرسان کلینیک

تصویر شرکت لوازم آرایشی کلینیک فروشگاه لوبیس
Clinique Products

آبرسان‌های برند کلینیک از بهترین و باکیفیت‌ترین برندها است. این برند در زمینهٔ محصولات مراقبت از پوست و آرایشی فعالیت دارد. مبدأ این برند آمریکا است. ژل کرم مویسچر نقطهٔ قوت این برند است که با آبرسانی 100 ساعته خود در عمق پوست نفوذ کرده و پوستی شاد و درخشان و برجسته به شما می‌دهد. محصولات این برند فاقد الکل و عطر و مواد مضر هستند و از فرمولاسیون تولید بسیار پیشرفته‌ای برخوردارند. شاید قیمت بالایی نسبت به برندهای معرفی شده داشته باشند؛ اما از کیفیت آبرسانی فوق‌العاده  بالایی برخوردار هستند.

بررسی برخی از آبرسان‌های معروف برند کلینیک

  • آبرسان 100 ساعته مویسچر NEW Moisture Surge : این آبرسان با فرمولاسیون ویژه‌ای که دارد باعث آبرسانی بسیار عمیق پوست می‌شود. در ترکیبات این آبرسان از هیالورونیک اسید و مخمر آلوئه‌ورا استفاده شده است که باعث درخشندگی و جلوگیری از خشکی و لطافت پوست می‌شود. استفاده از این محصول قوی آبرسان برای جلوگیری از چین‌وچروک و خشکی و برجستگی پوست پیشنهاد می‌شود.

آبرسان نوتروژینا

تصویر شرکت لوازم آرایشی نوتروژینا فروشگاه لوبیس
Neotrogena Products

آبرسان‌های برند نوتروژینا از تنوع بالایی برخوردار هستند و به‌صورت سرم و کرم در بازار موجود هستند. آبرسان‌های این برند به نسبت قیمتی که دارند بسیار اثربخش هستند و پوست را به مدت زیادی آبرسانی می‌کنند و دارای مواد مغذی برای تقویت پوست هستند. این محصولات فاقد مواد مضر و الکل و پارابن هستند و با هیالورونیک اسید موجود به‌سرعت خشکی پوست را برطرف کرده و پوستی شفاف و نرم به شما هدیه می‌دهند. آبرسان‌های این برند در طرح‌های مختلف با متد و قیمت متفاوت به بازار عرضه می‌شوند.

بررسی برخی از آبرسان‌های معروف برند نوتروژینا

  • سرم آبرسان هیدرو بوست Hydro Boost: به علت وجود کپسول‌های هیالورونیک اسید مولکول آب بیشتری جذب کرده و آبرسانی را در اعماق پوست بهبود می‌دهد. این سرم با دیگر مواد مؤثری که دارد باعث تقویت و استحکام و بهبود پوست می‌شود همچنین یک مولتی‌ویتامین و شامل انواع ویتامین‌ها برای شفافیت و زیبایی پوست است. با استفاده از این محصول می‌توانید شاهد تغییرات بزرگی در بافت پوستتان شوید. این تغییرات بعد از چند هفته استفاده قابل رویت است.
  • آبرسان واتر ژل هیدرو بوست Hydro Boost: این محصول علاوه بر هیالورونیک اسید حاوی گلیسیرین و دیگر مواد مغذی است که آبرسانی را تا 24 ساعت برای پوست تأمین می‌کند و از پیری و علایم خشکی پوست جلوگیری می‌کند. این آبرسان بسیار قوی و فاقد چربی است و به‌سرعت جذب پوست می‌گردد.

آبرسان لورال

تصویر شرکت لوازم آرایشی لورال LOreal فروشگاه لوبیس
L’Oreal Products

لورال یک برند فرانسوی و معروف در زمینه لوازم‌آرایشی و مراقبت از پوست و دارای محصولات متنوع است. اگر به دنبال پوست درخشان هستید این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم. می‌توان گفت که آبرسان‌های لورال و نوتروژینا در رقابت با هم هستند.

بررسی برخی از آبرسان‌های معروف برند لورال

  • آبرسان  hydra genius لورال: این آبرسان با ترکیباتی نظیر هیالورونیک اسید و آلوئه‌ورا به‌سرعت پوست را آبرسانی کرده و شادابی و درخشش به پوست می‌بخشد. این آبرسان پوست را به مدت 72 ساعت آبرسانی مداوم می‌کند. این آبرسان بسیار سبک بوده و به فرمولاسیون قوی خود به‌سرعت جذب پوست می‌شود همچنین باعث تنظیم ph  پوست نیز می‌گردد. نسبت به قیمتی که دارد، می‌تواند انتخاب خوبی باشد.
  • ژل کرم لورال آبرسان پوست روز L’Oréal Paris Triple Active Day Normal and combination skin : یکی از نقاط قوت این محصول لورال داشتن فیلترهایی برای سلامت و محافظت از اشعه زیان‌بار نور خورشید است. آبرسان روز لورال غنی از سرامید ها و ویتامین E و B5 است که به تقویت سد دفاعی پوست کمک می‌کند. این محصول پوست شما را 72 ساعت آبرسانی و مرطوب نگه می‌دارد و پوست را لطافت می‌بخشد. بافت این ژل کرم بسیار سبک است.

آبرسان سیمپل

تصویر شرکت لوازم آرایشی سیمپل simple فروشگاه لوبیس
Simple Products

آبرسان سیمپل یک برند انگلیسی است که بیشتر روی محصولاتی برای افراد با پوست‌های حساس کار می‌کند. همهٔ محصولات سیمپل وگان هستند و تست حیوانی ندارند. همچنین فاقد مواد مضر نظیر پارابن و الکل هستند. اگر پوست حساسی دارید برند سیمپل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. مواد به‌کاررفته در این آبرسان ها بسیار ملایم و غیر کمدون زا و حتی غیر حساسیت‌زا برای چشم هستند.

بررسی برخی از آب‌رسان‌های معروف برند سیمپل

  • کرم مرطوب‌کننده و آبرسان سیمپل مدل لایت light: این آبرسان بسیار سبک است البته ممکن است در ابتدا روی پوست چرب به نظر برسد؛ اما این احساس به‌سرعت از بین می‌رود. کاملاً وگان و مهربان با پوست و فاقد هر  گونه مواد مضر است و پوست را به مدت 12 ساعت مرطوب نگه می‌دارد. این مدل مناسب انواع پوست است. این محصول به نسبت قیمت پایینی که دارد و برای پوست‌های خشک و ملتهب مناسب است.

نکته پایانی

تا اینجا سعی کردیم برندهای مختلف و باکیفیت و قیمت معقول برای آبرسان ها را مورد بررسی قرار دهیم و نکات مهمی که لازم است در خرید یک آبرسان خوب موردتوجه قرار دهید را ذکر کردیم. البته برندهای آبرسان باکیفیت و مطرح دیگری نیز وجود دارد  که در مقالات بعدی لوبیس مگ حتماً دربارهٔ آن با هم صحبت خواهیم کرد.  امیدواریم بتوانید بهترین آبرسان پوست خود را انتخاب کنید. همکاران ما در لوبیس می‌توانند پاسخگوی سؤالات شما در این باره باشند. در فروشگاه لوبیس شما می‌توانید انواع آبرسان های اصل را مشاهده و باتوجه‌ به نکات گفته شده بهترین خرید را داشته باشید. در کنار ما باشید.

برای مطالعه بیشتر

امتیاز شما

میانگین: / 5. تعداد:

بدون ستاره! اولین نفر باشید!

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *