بادام پفکی شیرین و پوست نازک محصول قزوین

Sweet and thin-skinned puffed almonds produced in Qazvin

محصول بادام پفکی شیرین و پوست نازک، محصولی برتر و با کیفیت از باغستان های سنتی استان قزوین می باشد. بادام پفکی، پوستی نازک‌تر از بادام سنگی دارد و  میزان مغز بیشتری نسبت به بادام سنگی می‌دهد. مغز بادام پفکی تماما شیرین بوده و طعم بی‌نظیری دارد.

-
+

شروع قیمت از 90,500 تومان

آخرین بروزرسانی قیمت: 29 شهریور

متاسفانه این کالا فعلا موجود نیست، شماره تماس خود را وارد نمایید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم!

کد محصول: LBS-KH1024 دسته: , ,
(دیدگاه کاربر 2)

توضیحات محصول

بادام پفکی شیرین و پوست نازک محصول قزوین

بادام پفکی شیرین با پوست نازک یکی از محصولات متمایز و لذیذی است که در استان قزوین تولید می‌شود. این بادام ها نسبت به بادام سنگی دارای پوستی نرمتر و نازک‌تر هستند که این ویژگی باعث می‌شود تا در هنگام مصرف، تجربه‌ی لذت بخشی را برای مصرف کننده به ارمغان بیاورد.

یکی از مهمترین ویژگی‌های بادام پفکی شیرین، میزان مغز بیشتر آن نسبت به بادام سنگی است. این مغزها کاملاً شیرین و لذیذ بوده و باعث تجربه‌ی یک طعم بی‌نظیر می‌شوند. همچنین، این بادام پفکی دارای خواص متعددی است که می‌توان به مواردی مانند افزایش انرژی، تقویت سیستم ایمنی بدن، و حتی اثرات مثبت برای سلامتی قلب اشاره کرد.

با توجه به این ویژگی‌ها، بادام پفکی شیرین با پوست نازک به عنوان یک انتخاب عالی برای تنقلات، افزودن به دسرها، یا حتی مصرف به عنوان میان وعده سالم معرفی می‌شود. ترکیبی از لذت طعم، خواص سلامتی و غنی بودن مغز، این محصول را به یک انتخاب بی‌نظیر برای افرادی که به دنبال سنتی و سالم در تغذیه خود هستند تبدیل می‌کند.

بادام پفکی شیرین

دیدگاه‌ها

2 دیدگاه برای بادام پفکی شیرین و پوست نازک محصول قزوین

  1. احمدی

    محصولی با کیفیت ، ممنون ♥

  2. محمدی

    بادام خیلی خوشمزه بود، توی آپارتمان هم میشه راحت شکست و سروصدا نداره ممنون

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی​